Napis

SLEDITE NAM NA SOCIALNIH OMREŽJIH

Ikona

KLICNI CENTER SOCIO

Imate v podjetju natrpan urnik in po vrhu vsega še telefoni zvonijo ?

Ne želite spustiti nobene potencialne stranke

Potrebujete nekoga, da vam prevzame klic, kadar vi ne morete in vam ga zabeleži ter      pošlje?

Potem potrebujete nas, KLICNI CENTER SOCIO! Zakaj??

Prav klicni center predstavlja za večino podjetij ozko grlo v njihovi organizacijski strukturi, kar pomeni čakanje na vezo, neskončno prevezovanje med osebami, ki niso pravi sogovornik, vsakokratno ponavljanje podatkov, ki ste jih že povedali prejšnjemu sogovorniku.

Zavedamo se, da so potrebe naročnikov, ki prihajajo iz različnih panog mnogokrat individualne.  Poleg enostavnega vnosa podatkov direktno v bazo naročnika smo pripravili celovito rešitev za zbiranje podatkov možnost spreminjanja vnosnih mask za različne namene.

Stranke so vaše največje bogastvo. Ravnajte z njimi kot z najboljšim prijateljem: povprašajte jih po dobrem počutju, zadovoljstvu, željah. Obveščajte jih o novostih in zanimivostih, motivirajte jih za nakup in nagradite za zvestobo ali vsaj recite “Hvala!”.

Zaradi vse bolj natrpanih urnikov je to skorajda nemogoče. Zato vam ponujamo naše storitve. Namesto vas bomo z vašimi strankami ravnali kot z najboljšim prijateljem, jih povprašali po počutju, zadovoljstvu ter željah.

Prednosti klicnega centra Socio:

  • nizka cena klica
  • naša dosegljivost in fleksibilnost za vas, vsak delovni dan v tednu od 7. do 18. ure in
  • boljši pregled nad komunikacijo s strankami zaradi beleženja vseh klicev,
  • visoka strokovnost naših izkušenih svetovalcev,
  • vrhunska tehnologija namenske strojne in programske opreme.

Pokličite nas na +386(0)3 492 40 42 in se dogovorite za neobvezen BREZPLAČEN preizkus  KADARKOLI.

V klicnem centru Socio Celje se sprejemajo klici zunanjih strank, ki želijo naročiti:

  • blago
  • odvoz odpadkov
  • naročilo servisa
  • velikokrat potrebujejo        svetovanja, kot tudi      vezanje klicev k          zaposlenim v    podjetju na želje strank
  • po sprejetju klicev se   podatki zapišejo v bazo oziroma    aplikacijo in  predajo na  dogovorjeni  elektronski    naslov podjetja
Skoči do osrednje vsebine