Prav klicni center predstavlja za večino podjetij ozko grlo v njihovi organizacijski strukturi, kar pomeni čakanje na vezo, neskončno prevezovanje med osebami, ki niso pravi sogovornik, vsakokratno ponavljanje podatkov, ki ste jih že povedali prejšnjemu sogovorniku.
Zavedamo se, da so potrebe naročnikov, ki prihajajo iz različnih panog mnogokrat individualne. Poleg enostavnega vnosa podatkov direktno v bazo naročnika smo pripravili celovito rešitev za zbiranje podatkov možnost spreminjanja vnosnih mask za različne namene.
Stranke so vaše največje bogastvo. Ravnajte z njimi kot z najboljšim prijateljem: povprašajte jih po dobrem počutju, zadovoljstvu, željah. Obveščajte jih o novostih in zanimivostih, motivirajte jih za nakup in nagradite za zvestobo ali vsaj recite “Hvala!”.
Zaradi vse bolj natrpanih urnikov je to skorajda nemogoče. Zato vam ponujamo naše storitve. Namesto vas bomo z vašimi strankami ravnali kot z najboljšim prijateljem, jih povprašali po počutju, zadovoljstvu ter željah.
Prednosti klicnega centra Socio:
Pokličite nas na +386(0)3 492 40 42 in se dogovorite za neobvezen BREZPLAČEN preizkus KADARKOLI.